sobota, 22 listopada 2014

Szok

Wczoraj usłyszałam w wiadomościach, że pierwsi Szwedzi zostali zaczipowani (jak to dziwnie brzmi), a że byłam na małym spotkaniu z matkami kolegów mojego syna, zaczęłyśmy o tym dyskutować i przypomniał mi się film, który kiedyś obejrzałam. Może kogoś zainteresuje.Postęp po Szwedzku cz. 1,   Postęp po Szwedzku część 2Postęp po Szwedzku część 3
Dla mnie szok , ciesze się , że u nas jest jak jest,że jesteśmy społeczeństwem katolickim a rodzina jest dla nas bardzo ważna. Jeśli macie ochotę skomentujcie to.

3 komentarze:

  1. Już ckilka komentarzy u Ciebie zostawiałam, ale lądują chyba na poczcie jako spam, bo ich nie zamieszczasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zostawiłam już u Ciebie kilka komentarzy, ale połyka je chyba poczta lub spam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację , połykała je poczta. Coś tam poklikałam i może będzie dobrze, a jak nie to muszę się udać do kogoś mądrzejszego ode mnie w tej sprawie. Dzięki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń