środa, 11 grudnia 2013

Kalendarz Adwentowy

Portal kominkowy przywędrował z sypialni do salonu. Na czas przed świąteczny i świąteczny będzie mam służył do zawieszenia kalendarza adwentowego i innych ozdób.
U nas 2 kalendarze bo i dwoje dzieci. Ten wiszący zrobiłam sama. Poszyłam małe woreczki z tunelem na parciany sznurek a na wierzch przykleiłam cyferki wycięte z filcu. Trochę mnie to pracy kosztowało , ale efekt jest zadowalający.

Drugi stoi na podłodze- zdobycz z gemeli. Byłam tam akurat z córką i to ona go wypatrzyła, bawił się nim jakiś chłopiec, na szczęście jego mama nie była autkiem zainteresowana, więc jak tylko go odłożył my złapałyśmy i już nie puściłyśmy :-). Kosztował parę  groszy a jaka była radość.


                                                                                        

Na "kominku" stoją anioły , te dwa białe to prezent dla mnie i męża od naszych serdecznych sąsiadów a te z tyłu kupił mi mąż w jakiejś graciarni.
Zdjęcia trochę kiepskie bo i pogoda kiepska :-(((

2 komentarze:

  1. Zajrzałam kilka dni temu i jestem pod wrażeniem. Koszyk na pieczywo, NOWE WCIELENIE pojemnika na herbatę- najbardziej mnie zaskoczyło. Ale przenośny portal kominkowy, to już prawdziwe cudo !!!!!!!!!!!!
    Musiałam się przywitać.
    Pozdrawiam i życzę pomyślnego blogowania
    Ala

    Czy planujesz wyłączenie weryfikacji obrazkowej, bo bardzo utrudnia komentowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo za komentarz i za podpowiedź z weryfikacją obrazkową . Poszukałam i wyłączyłam. Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń